sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Elmon opissa ja pikkujoulutonttuilut

Nellalla oli kunnon koulureeni, koska Minna Kauppinen ratsasti Nellalla. Nella oli ammattilaisen kätösissä. Ei tehnyt onneksi pukkeja.

Olin Elmon valmennuksessa. Nella puri mua sormeen, mutta ei tahalleeen. Nella ei tee mitään tuhmaa tahalleen. Nella hyppäsi tosi hyvin ja nella luuli paria puomia okseriksi =) Elmokin kehui että ollaan edistytty tosi paljon.

Äiti oli lauantaina valkussa mä olin ratsupalvelija. Tein kaikkea muutakin, kun äiti oli valkussa. Nellalla tuli ratsastamaan sellainen pieni Sofi tyttö. Hän oli iloinen ja pirteä.

Pukuratsastus kilpailuissa. Saimme puhtaan radan ja sitten olin kanttiinissa töissä. kilpailuissa oli katsomassa myös Pauliina Nellan vanha omistaja. Minun mielestä ratameni paremmin kuin koskaan. Saatin myös puku ratsastus palkinto. OLI TOSI TOSI HYVÄT KISAT KIITOS KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!
Elmon valkussa

Minna Kauppinen  ja Nella

3 kommenttia:

  1. Kylläpäs joulupukki ratsasti vauhdikkaasti ja tyylikkäästi. Eikö Nella yhtään pelännyt pukkia?

    VastaaPoista
  2. Tosi tosi hienosti, sujuva rata! :)

    VastaaPoista
  3. Mummi ei Nella pelännyt pukkia. Kiitos Pauliina ja kiva kun tulit kannustamaan :)

    VastaaPoista