perjantai 22. marraskuuta 2013

Kivoja valkkuja

Olin Elinan valkussa. Elina ratsasti Pontella ja minä Nellalla. Hyppäsimme kavalettejä. Nella meni hyvin. Sitten teimme rataa sekin meni hyvin mutta lopuksi Nella pukitti minut alas. Minua ei sattunut.
Oli kivaa! Kiitos Elina oli kiva valkku ja Ponte oli ihana.

Olin Soffen valkussa. Äiti talutti Toffeeta. Nella lyllerteli mutta kyllä sain sen liikkumaan. Teimme vaikeita tehtäviä Mutta selvisimme niistä. Lopuksi ravasin takaoven ohi Nella ei tehnyt mitään. Pesimme Nellan jalat ja lähdimme säihkyvät tiimipipot päässä kohti kotia. Oli kivaa! Kiitos soffe ja Toffee!

ha haa valkun jälkeen on hauskaa

1 kommentti:

  1. Minä luin ensin, että hyppäsitte karvalettejä :) Pitää varmaan hankkia uudet rillit.
    Terveisiä Rautalammin koirahotellista! Tv. Eila, Jorma, mummi ja Partaset

    VastaaPoista