lauantai 18. lokakuuta 2014

ihania ihania hevosia

Olen saanut ratsastaa kivoilla hevosilla. kiva kun olen saanut ratsastaa.

Olen ollut ratsastanut Lollilla. Lolli on tosi kiva. Se on nuori siksi ratsastin liinassa. Ratsastin myös Hiskillä. Hiski on suomenhevonen. Sain mennä espanialaista käyntiä, se oli tosi kivaa. Hiski on oikea sirkushevonen. Sitten sain ratsastaa Vigrillä joka on varmaan 20.v Se on niin ihana vanha rouvaponi. Vigri on eestinhevonen. Tänään  olin ratsastamassa Shipsillä. Se ei ole joskus pitänyt lapsista mutta nyt se tykkää vähän. Ratsastin kentällä ja Shipsi oli niin kiltisti. Kaikki heppahommat olivat kivoja.

kiitos: Iida ja Kaisa, Tiina, Leena ja Hanna.

Ship ja  Hanna ja mä

Laukkaa <3

Vikke <3

Hiski <3

Lolli <3

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ai niin ihana Martti ❤️ silityksiä sir Martille

      Poista
  2. Kiva kun pääsit tulemaan :D Heppakin sai vähän vaihtelua

    VastaaPoista
  3. Kommentit tulee äitin nimellä. Mutta minä ite täällä puuhailen

    VastaaPoista
  4. Kiva varmaan kokeilla erilaisia hevosia, mutta Nella on tietysti rakkain.

    VastaaPoista